چطور یک روز بد داشته باشیم .

یک روز بد ، به خودی خود بد و افتضاح نمی شه.

برای این که یک روز بد داشته باشیم لازمه که از شب قبل کارهایی رو انجام بدیم .

مهمترین و اساسی ترین کاری که می تونی انجام بدی دیر خوابیدنه . هرچی دیرتر بهتر. اصلا نخوابیدن که  عالیه . در هفته یک بار این رو توصیه می کنم . مراقب باش دیگه از ساعت دوازده شب زودتر نخوابی . اگه خیلی خسته ای قهوه بخور تا بتونی بیدار بمونی .

نکته بعدی خوردنه . تا زمانی که بیداری غذا بخور هرچی چرب تر بهتر . پیشنهاد من آبگوشت و کله پاچه ست . بستنی و شیر قهوه هم پشت بندش .

پر کردن معده روش عالی و موثری برای نخوابیدنه . از خودتون خلاقیت داشته باشید فکر کنید چه چیزهایی خواب رو از سرتون می پرونه .

اما مراحل خوابیدن . حتما حتما تو یه جای شلوغ و پر سر و صدا بخوابید . اگر بتونید لحاف و تشک رو ببرید کنار اتوبان که عالیه . اگر امکان این کار رو نداشتید تلویزیون و یا رادیو رو روشن بذارید ترجیحا رو بلندترین درجه صدا باشه . بگردید یه شبکه شلوغ پیدا کنید خیلی دقت کنید که از این برنامه های لوس نباشه که مجری آروم صحبت می کنه و موسیقی کلاسیک پخش می شه .

یکی از دوستان تو اتاقش خروس داره . ابتکار و خلاقیت داشته باشید.

نکته مهم بعدی نوره . حتما چراغ روشن باشه . اگر پروژکتور بتونید تهیه کنید که بی نظیره .

اگه تابستونه کولر رو خاموش کنید و لحاف ضخیم بکشید رو خودتون و اگه زمستونه پنجره رو باز کنید و سرتون رو خیس کنید و بخوابید .

ترجیحا به جای بالش از پاره آجر استفاده کنید . اگر امکان تهیه آجر رو نداشتید سعی کنید بالش رو زیر سرتون تا کنید و یا از چند تا بالش استفاده کنید جوری که چونه به جناق سینه برسه . اگر نشسته و ایستاده بخوابید و یا پشت میز که معرکست .

خلاصه دیر خوابیدن و در شرایط بد خوابیدن اساس ساختن یک روز بده .

قبل از خواب به چیزهای منفی فکر کنید ، هر چی منفی و ترسناک تر بهتر . ورشکستگی مالی ، اخراج از کار ، سیل و زلزله به دزدی و غارت .

سعی کنید تمام کارهای نیمه تمومتون رو به یاد بیارید . به کارهای فردا فکر کنید به کارهای پس فردا و پس اون فردا هم فکر کنید . به یاد بدهکاری هاتون بیفتید به احتمال گرفتن انواع بیماری ها فکر کنید . به یاد دشمناتون بیفتید تو فکرتون باهاشون دعوا کنید بگو مگو کتک کاری و در نهایت به طرز فجیعی بکشیدش .

ابتکار عمل داشته باشید به یه چیزهایی فکر کنید که اون لحظه هیچ فایده ای نداره و باعث میشه هیجان زده بشی و خوابت بپره . حواست باشه مهمترین هدفت دچار استرس شدن و سنخوابیدنه .

برای این که مطمین بشی خوابت عمیق نمیشه کنار کسی بخواب که خرو پف می کنه اگر به چنین شخصی دسترسی ندارین از ساعت استفاده کنید از این قدیمی ها که وقتی زنگ میزنه روح از بدن جدا میشه .

موبایل رو به خودتون نزدیک نگه دارید . توصیه من زیر سره . رو بلندترین حالت ممکن اگر کسی رو دارید که بتونه هر نیم ساعت زنگ بزنه خیلی عالیه .

اگر نه از تکنولوژی استفاده کنید و آلارم موبایل رو هر نیم ساعت تنظیم کنید.

صبحانه : تلاش کنید که صبحانه نخورید

دعوای اول صبح: اگر بتونید با یکی از اعضای خانواده اول صبح سر یه چیز خیلی ساده مثل جوراب دعوا کنید که بی نظیره اگر پا ندادن راننده تاکسی و یا اتوبوس ، عابرین پیاده

ورزش نکردن : بیشترین تلاشتون این باشه که هر پاهاتون به زمین برخورد نکنه ، از ماشین شخصی استفاده کنید حتی برای 10 متر جابه جایی ، از آسانسور استفاده کنید حتی برای یک طبقه .

گوش دادن به اخبار منفی : عضو کانال های خبر های بی خودی و هیجانی فوری بشید و از دوستان خودتون بخواهید براتون در مورد اخبار منفی بگن .

در شروع روز مدام به این فکر کنید که حتما امروز یک اتفاق بد خواهد افتاد و این رو با خودتون اونقدر تکرار کنید تا اتفاق بیفته و با جمله ی دیدی من یه می دونستم ماجرا رو تموم کنید .

برای ساختن یک روز بد و یک ماه بد و یک سال بد تلاش کنید . یک سال  بد الکی بد نمیشه . موفق باشی.

از تجربه هاتون برای من بگید .